czwartek, 19 kwietnia 2018

Wiosenna kartka "porządkowa" | Tores

Moja kartka zrobiona na wyzwanie "Wiosenne porządki" składa się praktycznie wyłącznie z elementów starych i odkopanych w czeluściach pudeł z przydasiami. Najstarsze sa wielkie przeboje i "must have" sprzed dobrych kilku lat (które, jak się okazuje, w ogóle się nie zestarzały i nie straciły uroku): metalowe nity, śliczne papierowe kwiatki hortensji i preparat Crackle Accent od Rangera, dający świetny efekt spękań. Ale tekturki, które nim pokryłam, też mam zachomikowane od bodajże czterech lat, bo wtedy uznałam, że są absolutnie cudowne i zrobiłam zapas. Szeroka tiulowa koronka, którą widać na dole, też występuje  u mnie już od bardzo dawna.  W sumie nowsze są wyłącznie papiery z kolekcji Wedding Morning od UHK Gallery i brązowy sznurek, który szybko zużywam i dokupuję na bieżąco.


Na zbliżeniu widać, jakie ładne spękania można uzyskać dzięki Crackle Accent - a na większych powierzchniach są one jeszcze bardziej spektakularne:


pozdrawiam
Tores
 
Wykorzystane materiały:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz