sobota, 8 lipca 2017

Believe in dreams | Justyna

Witajcie
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejny wpis do art journala, który wykonałam przy użyciu farb akrylowych. W Sklepie Zielone Koty znajdziecie bardzo duży wybór takich farb.
Farby na stronach niedbale rozciągnęłam szpachelką. Przez maskę nałożyłam czarne gesso i dodatkowo postemplowałam moimi ulubionymi stemplami. Uwielbiam w moich wpisach czarno białe zdjęcia, więc i tutaj takiego nie mogło zabraknąć. Do tego troszeczkę malowania białym cienkopisem, kilka naklejek, napisu z tekturki, kilku drobiazgów i wpis gotowy.
  




Miłego dnia
http://szydelkiemwoko.blogspot.com/
Użyłam:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

W sklepie znajdziecie podobny stempel do tego, który wykorzystałam:

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz