środa, 10 maja 2017

Wakacyjne wspomnienie

Pewnie macie już dość moich wpisów, więc przygotowałam na dziś coś innego. To ramka z wakacyjnym zdjęciem. Ajj, jak by się chciało, żeby były wakacje i ciepełko ;)
Jako tło mojej pracy wykorzystałam strony z książki, które przykleiłam do ramki gel medium i rozbieliłam gesso. Tradycyjnie już do wzbogacenia tła wykorzystałam ecoliny i odrobinę bałaganiarskiego stemplowania. Lubię takie tła w moich pracach ;) Do tego potrzeba już niewiele ... kilka skrawków papieru ułożonych pod zdjęciem, ulubione dodatki i gotowe.
Naprawdę lubię tworzyć prace ze zdjęciami ;) Mają dla mnie niesamowity urok...
  



   
Miłego dnia
Justyna

Wykorzystałam:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz